środa, 4 kwietnia 2012

MUSLI


ok. 200 g płatków owsianych
ok. 150 g mieszanki orzechów (laskowych, włoskich, brazylijskich, nerkowca, migdałów)
ok. 50 g mieszanki nasion (słonecznika, dyni, sezamu)
ok. 50 g wiórków kokosowych
1 łyżeczka mielonego cynamonu (opcjonalnie)
ok. 5 łyżek syropu klonowego lub płynnego miodu
ok. 5 łyżek oliwy
ok. 150 g suszonych owoców (rodzynek, żurawiny, moreli itd.)

UWAGA!
  • podane ilości składników są orientacyjne :) 

JAK PRZYGOTOWAĆ?
  • na blachę do pieczenia wysyp wszystkie suche składniki musli razem z wiórkami kokosowymi i cynamonem, następnie skrop syropem klonowym i oliwa
  • dobrze wymieszaj i rozprowadź równomiernie na blaszce
  • piecz 25-30 min. w 180 st. C 
  • co ok. 5 min. wyjmuj musli i mieszaj składniki
  • w miedzy czasie posiekaj grubo suszone owoce i dodaj je do upieczonych suchych składników, zostaw do wystygnięcia

UWAGA!
  • możesz przechowywać je w szczelnym opakowaniu przez ok. 2 tygodnie, moje zniknęło po zaledwie tygodniu :)

SMACZNEGO!

2 komentarze:

  1. Witam serdecznie! Dokonałam ogromnego wyczynu, przełamałam swój lęk przed tego typu kontaktami, a to wszystko przez świetny przepis na musli, na pewno je zrobię!Ymmm! jakie dobre!
    Dzięki, pozdrawiam i mam nadzieję,że uda mi się tu wejść nastepnym razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i zapraszam serdecznie :) pozdrawiam ciepło!

      Usuń